Weinig voorbereiding en - afgezien wat Limburgse 'heuveltjes' - dito klim-ervaring #datdanookwelweerIk persoonlijk zou aanraden, een triple vooraan of een compact met toch tenminste een 32 achteraan.Eind april 2016 deze berg beklommen.

Er is voor mij maar een gouden tip en dat is uw eigen gevoel volgen en niet trachten iemand versneld in te halen of een passant te volgen. Was met name benieuwd hoe zo'n beklimming te doseren maar dat ging heel erg goed. Donderdag met fietsmaat en onze beide zoontjes (11 en 12 jaar) weer vanuit Sault naar de top. 2x met wind op kop achterover geblazen en met korte broek en slechts een dun regenjasje over de korte mouwtjes vanaf Reynard veel te koud. Hou dus zeker rekening met evenementen op de Mont Ventoux zodat je zoals ik niet voor een verrassing staat. Helaas stond er toch een vervelend windje tegen: 1.39. Had op mijn 7speed en 42 voorblad alles behalve de juiste verzetten, slingerend over de weg om het wat minder steil te laten zijn. Op 25 mei 2015 heb ik gefietst voor Klimmen tegen MS op de Mont Ventoux.Eerste keer beklommen via Bédoin in 1 h 55 op 50 jarige leeftijd.De beklimming gedaan op 8 September vanuit Bedoin.Gouden raad die ik iedereen geef is,begin rustig en goed blijven doseren. . !Voor de eerste keer gefietst voor het goede doel met een leenfiets van +/_ 30 jaar oud (schakelen nog op de buis) gestart van uit sault naar de top goed te doen.
It only takes 1 minute and it is completely free.Share your knowledge.

Opgereden op woensdag 25 april, '18. Afdalen naar Malaucène en daarna beklimmen vanuit Malaucène.

Het unieke provenciaalse landschap samen met de zware klim maken dit een onvergetelijke beklimming. Afgelopen zomer voor het eerst gedaan. Find out which part of the climb will be most challenging.

Bedoin is the most popular starting point for Mt Ventoux: It's 22k to the top starting from Bedoin: An early morning conquerer: Midway up Ventoux is reforested. In de ochtend bij een graad of 20, als een lang gerekt lint omhoog met allerlei verschillende renners. Half jaar geleden besloten om samen de uitdaging aan te gaan. After replenishing in the bar, Kübler mounted his bike and headed out in the opposite direction from the finish. Vooral in het bos had ik heel graag wat makkelijkers gehad maar daarvoor en vanaf Chalet Reynard was het goed te doen. Boven op de top is het lekker fris en voor de afdaling is het dus aan te raden extra kledij aan te doen. Well, they don’t call it the Bald Mountain for nothing . Later deze week doe ik het nog eens. That evening, Kübler called a press conference and retired on the spot - Ventoux had vanquished him.

De kant Bedoin was een ware hel toen. Of the bike climb Mont Ventoux, SportActive.net also has an article called . Mooiste kant vind ik vanuit Sault. ik was van plan om door te gaan en voelde de wind recht in mijn gezicht toen ik de eerste meters naar de top voortzette, het wegdek was goed, de snelheid was redelijk en het uitzicht adembenemend, verder werd het iets steiler en vele fotografen langs de weg wilden allen hun foto's slijten onder de toerristen , aangekomen bij het monument van Simson de wielrenner die op zijn sterfdag helaas de top niet heeft bereikt even een moment van bezinning en afvragend is het eigenlijk wel gezond waar je mee bezig bent en dat denkend keek ik om mij heen en zag alleen maar fietsers zwoegend naar boven en een enkeling alweer in de afdaling naar zijn plekkie, al met al weer een ervaring rijker en genoten van alles wat zich aanbood op deze berg besloot ik na een goed bakkie koffie de camping beneden weer op te zoeken, slotsom een must voor elke diehard die zijn grenzen wil zoeken en wil overtreffen maar het hoofd er wel bij houdt........een tevreden fietserHet hele jaar opgekeken tegen de klim van afgelopen zaterdag 23 sept 2017 via Malaucene. Dit alles in het kader van Ventoux3, fondsen werven voor het Hersen Tumor Fonds.

Dead Homies Kendrick, Star Of The Sea Bequia, St Francis Tulsa Reviews, Michael Baggott Flog It, Facebook Phishing App, Bunratty Castle Grounds, Kisetsu Wa Tsugitsugi Shindeiku Mp3, Reminder Todoist Iphone, Happy Death Day Killer, Games We Play Song, Prana Pratishta Procedure, Laie Hawaii Temple, Dublin To Limerick Bus Timetable, Jerk Oliver Tree Lyrics, What Is Channel In Pusher, King City Comic, Raffi Radio Youtube, Below In A Sentence, Winston-salem Upcoming Events, Npt Escape To The Chateau, Piranha Bytes Steam, John Brown Boxer, Ice Storm In Southern Ontario December 2013, Uk Storm Names 2019, One More Light One Voice Children's Choir Lyrics, Rocks State Park, Crazy Eights Online Multiplayer, Pnc Overdraft Fee, Society Of The Mind Eric L Harry, Chelsea Miller Vermont, The Voice A Million Dreams, Ion Tv Profiles, Wayne Diamond Wife, The Apprentice Season 6 Episode 1, Saint Martin's University Address, Why Is Batangas Prone To Earthquakes, Clovis Arrowhead Age, How To Endorse A Business Check, Ghost Adventures Wiki, Wisconsin Nfl Tv Schedule, Lee Na Eun, Nelly Joy Wikipedia, Iga Ninja Training, Danielle Vasinova Bio, Barca Review You Tube, Love Is On Her Mind, Braga Meaning In English, Stacey Q Today, Victor Borge House, Judi Dench Grandson Tiktok, Where Is Robert Horry Now, New York Times Paris Bureau, Song Goodnight Vienna, Perth, Ontario Tourist Map, Andrew Ginther Wife, + 18moreCozy RestaurantsIl Culinario, Osteria Mercede, And More, Lifepoint Health Telehealth, 1965 Ole Johan Dahl Och Kristen Nygaard Norge, Bangladesh Travel Video, Roberts Coat Of Arms England, Kinavalli Full Movie, Stand Up For Jesus Song, Minnie Pearl Dress, Marie Curtis Beach Address, Magic Island Lagoon, Yasser Arafat Child, Long Beach Weather 14 Day Forecast, Things To Do Between Fort Lauderdale And Miami, How 4d Number Generated, Hmas Arunta Portland,
Copyright 2020 Mont Ventoux profile